Termeni și condiții
Tizoto SRL, prin intermediul platformei online Casa-Ideală.ro, si-a luat angajamentul să iți respecte viata privata. Luam in serios protecția datelor, securitatea si conformarea cu legislația privind protecția datelor cu caracter personal si a vieții private.
Casa-Ideala.ro iți păstrează datele in siguranță .
Ce am facut noi
Am luat toate măsurile tehnice si organizaționale pentru protejarea datelor:
– securizarea bazelor de date;
– permiterea ștergerii conturilor personale;
– alinierea termenilor si condițiilor, a politicii de confidențialitate si a politicii de utilizarea a cookie-urilor la noile reglementari Europene GDPR UE 2016/679;
– facilitarea editării permisiunilor utilizatorilor direct din Contul Personal de pe site;
– informări clare cu privire la Prelucrarea datelor cu caracter personal.
Ce poti face tu
– Utilizează parole sigure;
– Păstrează-ți dispozitivele in siguranța;
– Protejează-te împotriva email-urilor spam;
– Protejează copiii in mediul online.
Ce se intampla cu datele tale de pe Casa-Ideală.ro?
Atunci când faci cumpărături din platforma online Casa-Ideală.ro sau te abonezi la newsletter-ul nostru, ne oferi acces limitat, la datele cu caracter personal, necesare strict pentru desfășurarea contractului comercial (adresa, nume, prenume, telefon, email, date firme).
Mai jos sunt câteva exemple de situații in care noi folosim aceste date:
– Să iți putem procesa si livra comanda;
– Să rezolvam problemele de Retur si Garantie;
– Să răspundem întrebărilor legate de produse si servicii;
– Să iți furnizăm sugestii de produse si informații despre promoții.
Drepturile tale
– Ai posibilitatea sa iți exprimi acordul, pentru prelucrarea datelor tale cu caracter personal, in condițiile descrise in ultima versiune a “Politicii de Confidențialitate” disponibila pe www.Casa-Ideala.ro
– Te poți abona si dezabona oricând de la Newsletter-ul nostru atât din fiecare email primit prin accesarea link-ului de “Dezabonare” cat si din “Contul Personal” -> Setări Cont -> Politica de Confidențialitate
– Iți poți edita permisiunile de confidențialitate direct din Contul Personal
– Poți descarca din Contul Personal de pe Casa-Ideala.ro, o lista in format pdf, cu toate datele personale stocate pe site-ul Casa-Ideala.ro
– Poți cere ștergerea tuturor datelor tale personale cu un mail la contact@casa-ideala.ro
Protejam copiii
La crearea unui cont sau la abonarea la Newsletter, solicitam o declarație pe propria răspundere ca Utilizatorul are vârsta de minim 16 ani.
Toate persoanele care utilizează platforma Casa-Ideala.ro, accesează, comanda sau se abonează la newsletter, declara pe proprie răspundere ca au minim 16 ani. Copiii nu pot comanda de pe site-ul nostru insa pot cere ajutorul unui parinte/tutore sa faca acest lucru pentru ei.
Site-ul www.casa-ideala.ro denumit in continuare Site este deținut si administrat de societatea Tizoto SRL, str Republicii nr 70, Salonta, Bihor. Înregistrată in Registrul Comerțului cu datele: J5/897/04.06.2014, CUI: 33243839.
Navigarea pe site-ul www.casa-ideala.ro urmata de Comanda echivalează cu citirea, înțelegerea si acceptarea “Termenilor si condițiilor” de mai jos de către orice Client.
www.casa-ideala.ro își rezerva dreptul de a schimba si actualiza in orice moment conținutul acestui site, precum si “Termenii si condițiile” de folosire, fără niciun fel de notificare prealabila.
In caz de divergenta sau neînțelegeri intre Tizoto SRL si Client, se vor aplica Termenii si condițiile valabile in momentul plasării Comenzii.
- Definitii
Utilizator – orice persoana care vizitează site-ul www.casa-ideala.ro.
Client – persoana fizica / persoana juridica ce efectuează o Comanda pe site-ul www.casa-ideala.ro.
Produse si Servicii – orice produs sau serviciu menționat in Comanda, care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Clientului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vânzător si Client, prin care Clientul își exprima intenția de a achiziționa anumite Produse si Servicii si sa facă plata acestora.
Vânzător – societatea Tizoto SRL, având următoarele date de identificare: Înregistrată in Registrul Comerțului cu datele: J5/897/04.06.2014, CUI: 33243839
Contract – o Comanda confirmata de către Vânzător, prin care Vânzătorul este de acord sa Vândă si sa livreze Produsele si Serviciile iar Clientul este de acord sa achiziționeze, sa primească si sa facă plata acestor Produse si Servicii.
Curier – orice persoanâ de drept public sau privat care prestează servicii de curierat rapid si cu care Tizoto SRL a încheiat un contract de prestări servicii.
- Drepturile de proprietate Intelectuala
Continutul site-ului www.casa-ideala.ro: imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, mărci înregistrate sunt integral proprietatea Tizoto SRL si a furnizorilor săi si sunt apărate de Legea privind dreptul de autor si drepturile conexe si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fără acordul Tizoto SRL a oricăror elemente enumerate mai sus se pedepsește conform legislației in vigoare. www.casa-ideala.ro, numele si logo-ul Casa-Ideala sunt mărci înregistrate ale Tizoto SRL.
Tizoto SRL poate oferi Utilizatorului/Clientului, printr-un acord, dreptul de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit conținut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru conținutul/conținuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele cărora li s-a permis utilizarea acestor conținuturi, fără a putea utiliza alte conținuturi ale site-ului www.casa-ideala.ro.
Utilizarea pe www. casa-ideala.ro a oricărui nume de marca înregistrată nu constituie reclama pentru compania respectiva. www. casa-ideala.ro nu își asuma responsabilitatea si nu poate fi învinuita pentru pagubele apărute prin folosirea conținutului site-ului.
- Exonerarea de raspundere
Tizoto SRL nu garantează ca site-ul, serverele pe care este găzduit, sau e-mailurile trimise de la www. casa-ideala.ro sunt fără viruși sau alte componente informatice cu caracter potențial dăunător, ca nu conține erori, omisiuni, defecțiuni, întârzieri sau întreruperi in operare sau transmitere, căderi de linie sau orice alți factori similari. Utilizatorul folosește site-ul pe riscul propriu, www. casa-ideala.ro fiind liber de orice răspundere pentru eventualele daune directe sau indirecte cauzate de utilizarea sau accesarea/vizitarea site-ului sau ca urmare a utilizării informațiilor de pe site. Tizoto SRL nu este răspunzătoare de erorile sau omisiunile care pot interveni in redactarea sau prezentarea materialelor de pe site.
Tizoto SRL nu își asuma responsabilitatea pentru descrierile produselor prezentate pe site-ul www. casa-ideala.ro, acestea fiind puse la dispoziția Tizoto SRL de către furnizori.
Informațiile incluse pe www. casa-ideala.ro au caracter informativ si sunt puse la dispoziție cu buna credința, din surse pe care Vânzătorul le considera de încredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informație intra sub incidenta Legii privind dreptul de autor si drepturile conexe, Utilizatorul este rugat sa aducă acest fapt la cunoștința Vânzătorului la adresa contact@casa-ideala.ro, pentru a putea fi luate masurile legale necesare.
Părerile exprimate in cuprinsul materialelor care sunt publicate in secțiunile Recenzii sunt asumate in întregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitatea solidara a Tizoto SRL.
www. casa-ideala.ro își rezerva dreptul de a anula Comenzile pentru Produse si Servicii care sunt afișate pe site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezintă preturi evident eronate/derizorii pentru produse.
www. casa-ideala.ro, in calitate de organizator al campaniilor promoționale, nu își asuma răspunderea pentru pierderile sau deteriorările voucher ului campaniei, nu este responsabil pentru voucher ele falsificate sau deteriorate si își rezerva dreptul de a anula voucher ul utilizat la achiziție ori de a scădea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnării conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.
Orice link-uri către alte site-uri sunt oferite numai in scopul unei accesibilități sporite la informații, iar www. casa-ideala.ro nu își asuma nicio responsabilitate sau răspundere pentru conținutul acestor site-uri, pentru produsele sau serviciile promovate sau comercializate prin aceste site-uri.
- Limitarea accesului la site
Utilizatorii site-ului www. casa-ideala.ro pot face comentarii si orice alte comunicări, pot sa transmită sugestii, întrebări sau informații, daca limbajul acestora este civilizat, iar conținutul comunicărilor nu este ilegal, obscen, amenințător, defăimător, nu tulbura in niciun fel viata privata a altor persoane, nu încalcă drepturile de proprietate intelectuala, nu conține viruși, nu servește unor campanii de promovare care nu au legătura cu www. casa-ideala.ro, nu sunt e-mailuri in masa ori orice alta forma de spam. Persoanele care vor utiliza o adresă falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicări in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricărei alte entități vor fi raportate organelor abilitate. www. casa-ideala.ro nu își asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despăgubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicări.
In cazul trimiterii sau afișării unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Utilizatori, se considera ca respectivul Utilizator garantează originalitatea lor si acorda www. casa-ideala.ro si afiliaților/asociaților sai dreptul nelimitat, gratuit, irevocabil si netransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste conținuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garantează ca are toate drepturile asupra conținutului pe care îl afișează sau îl transmite pe site, prin orice modalitate, astfel încât, prin folosirea acestui conținut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terțe entități fizice sau juridice.
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
Tizoto SRL este înregistrată in Registrul Operatorilor de Date cu Caracter Personal.
Categoriile de date personale prelucrate sunt: numele si prenumele, telefon/fax, adresa (domiciliu/reședința), e-mail, profesie, date de geo localizare/date de trafic.
Atunci când un Utilizator își creează un cont pe www. casa-ideala.ro, va primi comunicări comerciale din partea www. casa-ideala.ro doar in măsura in care si-a dat consimțământul expres, selectând opțiunea corespunzătoare.
Datele colectate cu privire la newsletter si alerte sunt confidențiale. www. casa-ideala.ro va putea selecta Utilizatorii cărora le va trimite newsletter si alerte.
Conform Legii nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, modificata si completata si Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protecția vieții private in sectorul comunicațiilor electronice, www. casa-ideala.ro are obligația de a prelucra in condiții de siguranța si numai pentru scopurile specificate datele personale furnizate de Utilizatori.
Scopul colectării datelor cu caracter personal este: gestiune economico-financiara, reclama, marketing, publicitate, statistica, servicii de comunicații electronice, informarea Clienților privind situația contului lor de pe www. casa-ideala.ro, informarea Clienților privind evoluția si starea Comenzilor.
Completarea de către Utilizatori a formularelor pe site echivalează cu acceptarea necondiționată ca aceste date sa fie incluse in baza de date a www. casa-ideala.ro si cu utilizarea si prelucrarea de către www. casa-ideala.ro, afiliații si colaboratorii acestora pentru desfășurarea activităților enumerate mai sus, inclusiv, dar nelimitându-se la furnizori de servicii de marketing, curierat, servicii de plăti/bancare.
Clienților le sunt garantate drepturile prevazute de Legea nr. 677/2001 pentru protecția persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulație a acestor date, respectiv dreptul de informare, dreptul de acces la date, dreptul de intervenție, dreptul de opoziție, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale, dreptul de a se adresa justiției in caz de încălcare a drepturilor sale. Clienții au dreptul sa solicite ștergerea totala sau parțiala a datelor cu caracter personal. Clientul poate solicita oricare dintre drepturile enumerate mai sus in baza unei cereri scrise, semnate si datate, înaintată către Tizoto SRL pe adresa de email: contact@casa-ideala.ro.
Refuzul furnizării acestor date determina imposibilitatea onorarii Comenzilor.
www.casa-ideala.ro nu solicita Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail etc) informații confidențiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Utilizatorul le divulga unor terți, acesta poarta întreaga responsabilitate pentru acțiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Utilizatorul nu poate face răspunzător pe www. casa-ideala.ro pentru niciun fel de prejudiciu.
Not keeping data: Datele cardului de plata al Clientului/ Utilizatorului/ Cumpărătorului nu vor fi accesibile si nici nu vor fi stocate de către www. casa-ideala.ro, ci doar de către instituția de autorizare a Tranzacției sau o alta entitate autorizata sa presteze servicii de stocare date de identificare a cardului, despre a cărei entitate Clientul/ Utilizatorul/ Cumpărătorul va fi informat, anterior introducerii datelor.
3D Secure: 3D Secure înseamnă o nouă abordare globala a autentificării cumpărătorilor si vânzărilor in tranzacții sigure pe Internet. Aceasta măsură de siguranța presupune redirecționarea utilizatorului in momentul efectuării plătii pe o pagina securizata unde înregistrarea fiecărui deținător de card se face prin atribuirea unui cod de autorizare pentru fiecare tranzacție online. Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV/CV2).
- Inregistrarea ca Utilizator
Pentru crearea unui cont pe site-ul www. casa-ideala.ro, Utilizatorul este obligat sa folosească o adresa de e-mail valida. Loginul pe site se poate realiza prin trei modalități – Cont site/ Facebook sau Google+. www. casa-ideala.ro poate refuza cererea de înregistrare in situațiile in care constata ca au fost utilizate informații neconforme cu realitatea sau serviciile sunt folosite într-un mod neconform cu uzuanțele normale.
- Pretul
Prețul final plătit de Client este format din prețul produsului + cheltuielile de expediție aferente comenzii. Preturile de livrare sunt detaliate pe site.
Toate preturile produselor comercializate prin intermediul site-ului www. casa-ideala.ro sunt exprimate in Lei si conțin T.V.A. in procent de 19%.
- Comandă / Precomandă
Prin finalizarea Comenzii Clientul garantează ca toate datele furnizate sunt reale si corecte, in caz contrar ar putea suporta consecințele acestor erori (Comanda întârziată, Transmisa greșit etc).
www. casa-ideala.ro nu poate fi tras la răspundere pentru informații introduse eronat, din care pot decurge întârzieri de livrare. In acest context, toate taxele de transport efectuat in vederea reexpedierii Comenzii vor cădea in sarcina Clientului.
Prin finalizarea Comenzii, Clientul se declara de acord ca un reprezentant www. casa-ideala.ro sa îl contacteze prin orice mijloc disponibil convenit de către Părți (e-mail/telefon) pentru confirmarea personala a Comenzii.
CLIENTUL poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site.
Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca toate datele furnizare de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.
Prin finalizarea comenzii CLIENTUL consimte ca Tizoto poate sa il contacteze, in urmatoarele scopuri / situatii, prin orice mijloc disponibil / agreat de Tizoto, in functie de scop/situatie:
- 1. Validarea disponibilitatii produselor si a cantitatilor achizitionate de CLIENT.
- 2. Validarea de catre CLIENT a contravalorii comenzii efectuate, si incluzand, in functie de situatie, si alte servicii cu valoare adaugata (i.e. transport, montaj, training, extensie garantie, etc)
- 3. Stabilirea de comun acord a detaliilor de livrare a produselor.
SC Tizoto poate denunta automat comanda efectuata de catre CLIENT, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele cazuri:
- 1. datele furnizate de catre CLIENT, pe site, sunt incomplete sau incorecte.
- 2. activitatea CLIENTULUI pe site poate si/sau produce daune de orice natura de partea Yalco Romania si/sau partenerilor acestuia.
- 3. fara nicio justificare.
CLIENTUL poate renunta la o comanda efectuata, atunci cand este contactat de un oprator al nostru.
Din momentul in care CLIENTUL valideaza contravaloarea comenzii efectuate sau in care Tizoto informeaza CLIENTUL cu privire la comanda sa validata, comanda acestuia devine Contract la Distanta, aplicandu-se astfel definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014 art. 2, denumit in cuprinsul acestui document Contract, la care se anexeaza, dar fara a se limita la, prezentele Termeni si Conditii.
Detaliile de livrare a produselor incluzand dar nelimitandu-se la timpul necesar livrarii nu constituie o obligatie contractuala din partea Tizoto, fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in cazul in care oricare parte poate fi sau este prejudiciata in orice mod de pe urma incalcarii acestora.
In cazul in care un CLIENT isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate contractele in derulare existente la acel moment, isi pastreaza datele definite/acceptate de catre CLIENT inainte de momentul modificarii.
8.1 Comanda telefonica
CLIENTUL / UTILIZATORUL poate efectua comenzi telefonice asistat de un reprezentant Tizoto.
Termenii si conditiile mentionate in acest document se aplica si in cazul comenzilor telefonice.
Un produs la precomanda este un produs ce nu avem în stoc. Furnizorul și Casa-Ideala își rezerva dreptul de a modifica fără preaviz prețul. Produsele la precomanda se adaugă in cos in același fel ca orice alt produs din magazinul online. Făcând o precomanda, va asigurați ca veți primi produsul imediat după ce intră în stoc. Produsele aflate la precomanda vor fi livrate intr-un termen estimativ de 2-3 zile după intrarea în stoc, dar nu mai tarziu de 15 zile. Precomenzile se achita in același mod ca si o comanda normala, prin oricare din metodele de plata acceptate. In oricare dintre situații (plata la livrare sau plata online) este necesar sa așteptați confirmarea telefonica sau pe email din partea unui operator, in momentul in care produsul devine disponibil. Puteți renunța in orice moment la o precomanda. Daca aceasta din urma a fost deja achitata, puteți opta pentru returnarea sumei sau creditarea contului dvs. in vederea plasarii unei alte comenzi.
Casa-Ideala își rezervă dreptul de a anula comanda în cazul în care furnizorul nu poate trimite produsul comandat.
www. casa-ideala.ro poate refuza o Comandă in urma unei notificări prealabile adresate Clientului, fără a exista obligații intre părți si fără ca o parte sa poată pretinde daune, pentru următoarele situații:
- esuarea / invalidarea tranzactiei online;
- neacceptarea de către banca emitenta a cardului Clientului / a tranzacției;
- date incomplete sau incorecte ale Clientului;
- activitatea Clientului poate produce daune site-ului www. casa-ideala.ro/partenerilor;
- livrari consecutive esuate;
alte motive obiective: in cazul in care Clientul nu garantează ca modul de plata este valid si ca nu este obținut printr-o metoda frauduloasa sau exista suspiciuni cu privire la modalitatea de plata.
Chiar daca a luat toate masurile pentru ca informația prezentata pe acest site sa fie exacta si corecta, www. casa-ideala.ro nu poate fi răspunzătoare de inexactități care pot apărea in completarea de către Client a formularelor din site pentru finalizarea Comenzii. Utilizatorii sunt responsabili pentru evaluarea exactității si utilității informațiilor furnizate in cadrul formularelor disponibile pe acest site.
Contractul se considera încheiat intre Client si www. casa-ideala.ro in momentul primirii de către Client, de la www. casa-ideala.ro, prin intermediul postei electronice si/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de către Client nu poate fi livrat de către www. casa-ideala.ro, ne obligam sa informam Clientul asupra acestui fapt si sa returnam in contul Clientului, contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 14 zile de la data la care www.casa-ideala.ro a luat la cunoștință de acest fapt sau de la data la care Clientul si-a exprimat in mod expres intenția de reziliere a Contractului.
- Facturare si plati, finalizare
Prețul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vânzătorul va emite către Client o factura electronica pentru Produsele si Serviciile livrate, obligația Clientului fiind sa furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația in vigoare.
Plata se poate face Online (card bancar), Ordin de plata sau Ramburs.
Tizoto va include in coletul expediat catre CLIENT toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre CLIENT.
Tizoto va facilita informarea CLIENTULUI asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sau contractul.
CONTRACTUL la care se adauga documentele care atesta livrarea catre CLIENT a produselor contractate de acesta, de partea Tizoto, devine CONTRACT ONORAT.
- Garantia si calitate
Pentru produsele achiziționate din magazinul online www. casa-ideala.ro se asigura Garantie in conformitate cu Certificatul de garanție aferent fiecărui produs. Persoana juridica ce asigura garanția este cea menționată pe Certificatul de garanție al produsului.
Pentru a beneficia de garanție, Clientul are următoarele obligații:
- produsul sa fi fost cumpărat de la www. casa-ideala.ro si folosit numai in scopul pentru care a fost conceput;
- sa respecte instrucțiunile de folosire si sa utilizeze produsul conform instrucțiunilor impuse de producător;
- sa păstreze certificatul de garanție si documentul fiscal cu care a cumpărat produsul;
- sa păstreze ambalajul original si toate accesoriile care au venit in acesta si sa le livreze împreuna cu produsul in garanție.
Locul prezentării pentru a putea beneficia de garanție este cel specificat pe Certificatul de garanție. In afara cazului in care este specificat altfel, costul transportului este suportat de Client. Cauze de pierdere a garanției:
- avarii sau deteriorări mecanice; expunere excesiva la radiații solare; lipsa sau modificarea seriei aparatului; modificări ale produsului;
- defectarea produsa ca urmare a nerespectării instrucțiunilor de utilizare, transport, manipulare si instalare prevazute in manualul de utilizare;
- deteriorarea mecanica provocata prin lovirea aparatului sau deteriorarea marcajului cu modelul si seria aparatului;
- inundarea, incendierea, expunerea la soare, descărcări electrice, modificări sau instalări necorespunzătoare, intervenții neautorizate.
www. casa-ideala.ro nu oferă garanții Clienților:
- in cazul in care produsul achiziționat nu este potrivit cerințelor sau așteptărilor Clienților;
- după expirarea perioadei pentru care Vânzătorul oferă garanție produsului;
- in cazul in care înlocuirea produselor sau a componentelor neconforme este imposibil de asigurat, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.
Tizoto nu garanteaza disponibilitatea pe stoc a nici unui produs/serviciu disponibil spre achizitionare pe site.
Toate celelalte prevederi cuprinse in legislația in vigoare, referitoare la garantarea produselor vândute, sunt valabile. Drepturile Clienților sunt cele prevazute in legislația in domeniu. Garanția nu se extinde asupra eventualelor daune cauzate de folosirea produsului.
10.1 Pierderea garantiei
10.1.a.Neprezentarea certificatului de garanţie, ştampilat şi cu rubricile completate (tip. serie, factură,dată vânzare, nume client) atunci când se solicită aducerea la conformitate în conditiile de garantare.
10.1.bNerespectarea de către cumpărător a condiţiilor de transport, manipulare, instalare,utilizare şi întreţinere, precizate în instrucţiunile ce însoţesc produsul la livrare
(manual de utilizare / instructiuni montaj).
Obligatia clientului este de a verifica coletul (stare ambalaj, inventarierea pieselor conform listei prezentate in manual utilizare produs) inainte de a incepe montajul produsului.
ATENTIE! Produsul montat nu se poate returna. In cazul in care clientul constata lipsa / neconformitatea unei piese, ulterior montarii, acesta se poate adresa magazinului pentru inlocuirea piesei respective. Nu distrugeti ambalajul, returnarea produsului se poate face doar in
ambalajul original.
!!ATENTIE: Clientul are obligatia ca in termen de 14 zile calendaristice de la data receptiei produsului sa anunte orice defect /neconformitate a produsului via e-mail la adresele specificate mai jos sau telefonic. Vanzatorul are obligatia de a face toate demersurile in vederea solutionarii eventualelor reclamatii in termen de 15 zile de la data primirii reclamatiei (in functie de disponibilitatea
pieselor necesare la producator). Daca reclamatia nu este solutionata in termenul agreat (lipsa pieselor de schimb in stocul vanzatorului si/sau lipsa la producator), clientul poate returna produsul, dar numai in conditiile in care produsul a fost achizitionat si receptionat.
2. Montajul poate fi realizat de catre client urmand toti pasii din manualul de utilizare / instructiuni montaj inclus. In cazul montarii incorecte ca urmare a nerespectarii instructiunilor de montaj din manual, produsul nu mai face obiectul garantiei.
!!ATENTIE: In cazul casutelor montajul se face doar pe o suprafata plana si fixa (ex: fundatie,beton, asfalt, sapa, dale din piatra).
În cazul în care, inainte sau la montaj, se constată ca o piesa este defecta sau este lipsa, vă rugăm să luaţi legătura cu Departamentul de Relaţii Clienţii al vanzatorului.
3. Garanţia nu acopera:
• zgârieturile / fisurile, decolorarea, ruginirea sau alte defectiuni aparute ca rezultat al utilizarii necorespunzatoare si al uzurii aparute in timpul exploatarii produsului sau modificarii / deplasarii acestuia
• defectiuni cauzate de conditii meteorologice nefavorabile (grindina, furtuni, inundatii,incendii, vant puternic etc)
• daune intentionate sau accidentale
Mobilierul de gradina beneficiaza de garantie doar daca s-au respectat toate conditiile de folosire: montarea conform instructiunilor din manual, utilizarea corespunzatoare pe o suprafata plana, greutatea maxima admisa / persoana 120kg, neutilizarea si protectia produsului la temperaturi < -5° C.
- Livrarea
Data estimata de livrare poate varia in funcție de produs si este afișată in pagina produsului, in pagina de Comanda precum si in e-mailul sau telefonul de confirmare a Comenzii.
Pentru toate categoriile de produse, termenul maxim de livrare este de 7 de zile lucrătoare de la data confirmării Comenzii.
Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform opțiunii Clientului, prin Curier sau ridicare personala (opțiuni disponibile in pagina de finalizare a comenzii). Intre înregistrarea Comenzii si preluarea acesteia de către Curier exista un interval de 24-48 ore. Orice întârziere suplimentara va fi comunicata Clientului de către curier si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea depăși termenul maxim prevazut mai sus.
Atenție! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a Comenzilor, este imposibila operarea de modificări asupra Comenzilor deja plasate.
Daca Clientul își exercita dreptul de denunțare unilaterala a contractului in termen de 14 de zile de la primirea produselor, cheltuielile de returnare a produselor sunt in sarcina Clientului.
In cazul in care Clientul plasează o Comanda care conține produse de la furnizori diferiți din punctul de vedere al livrării, acestea vor fi considerate colete diferite si vor fi evidențiate ca atare pe site in pagina de Comanda. Acestea au termene diferite de livrare. Taxa de transport se aplica pentru fiecare colet in parte.
Atenție! In perioada Black Friday, termenul de livrare al comenzilor poate fi decalat si mai îndelungat fata de cel de 24-48 de ore, însă acesta desigur nu va depăși termenul legal de livrare, de pana la 30 zile de la data Confirmării Comenzii.
11.1 Conditii de livrare
La solicitarea www. casa-ideala.ro sau a Curierului, Clientul va face dovada identității sale, daca e necesar prin una sau mai multe acte emise de autorități oficiale si va comunica numărul de Comanda atribuit de către Vânzător.
In cazul in care Clientul se afla in imposibilitatea recepționării Comenzii in mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizata doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani si doar in cazul comunicării către Curier, a numărului Comenzii.
Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorata daca Clientul nu îndeplinește condițiile de mai sus.
In cazul livrării la locul de munca al Clientului, caz in care Curierul nu poate avea acces in locația respectiva, Clientul trebuie sa se asigure ca poate recepționa aceasta Comanda.
Clientul va fi contactat telefonic de către Curier in prealabil pentru a obține confirmarea prezentei acestuia la adresa si ora selectate in momentul validării Comenzii pe site.
Clientul se obliga sa fie prezent la adresa de livrare indicata, in intervalul orar selectat, in caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferenta unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.
Livrarea se considera a fi îndeplinită de către www. casa-ideala.ro, la momentul predării produselor Comandate către Client la adresa selectata de acesta la momentul plasării Comenzii.
11.2 Receptia produselor
Clientul se obliga sa semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către Curier la livrarea produselor comandate, la care este anexat si bonul fiscal ce conține toate informațiile despre produsele livrate (denumire produs, cantitate, preț). De asemenea, Clientul va verifica daca produsele sunt deteriorate sau daca exista lipsuri, iar eventualele probleme vor fi menționate in mod olograf pe bonul de livrare, pentru a putea fi luate in considerare.
Prin semnarea bonului de livrare Clientul recunoaște primirea in bune condiții si in totalitate a produselor Comandate.
- Campaniile promoționale
12.1 Codurile promotionale
Codurile promoționale oferite de www. casa-ideala.ro prin orice promoții sunt valabile exclusiv pentru secțiunea menționată in e-mailul de transmitere a codului, cu excepția cazului in care este specificat altfel. De menționat este faptul ca unele produse sunt încadrate in categoria “Excepții”, produse asupra cărora nu se pot aplica coduri promoționale, ci se achiziționează la prețul afișat pe site. Codurile promoționale pot fi folosite exclusiv in momentul plasării Comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea Comenzii după ce aceasta a fost plasata.
Într-o comanda se poate folosi un singur cod promoțional, pagina de Comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeași Comanda. Pentru eligibilitatea la o promoție nu este luata in calcul valoarea transportului, cu excepția cazului in care este specificat altfel. Promoțiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru o livrare.
In cazul in care un cod promoțional a fost aplicat într-o comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promoțional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe adresa contact@casa-ideala.ro, care sa conțină id-ul Comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promoțional. Acestea se reactivează pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice.
Atenție! Promoțiile pe www. casa-ideala.ro nu se cumulează intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promoționale, vouchere cadou, reduceri procentuale de pe site etc) ca regula, cu excepția situațiilor in care este menționat altfel in promoție. De asemenea, in cazul existentei unor vouchere procentuale, deținătorul unui asemenea voucher nu poate beneficia de reducerea cumulata conferita de aplicarea voucherului procentual la reducerea deja existenta in cadrul unei promoții. Anumite campanii promoționale nu se cumulează cu alte reduceri, promoții sau acțiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.
www. casa-ideala.ro stabilește unilateral sau in colaborare cu anumiți furnizori ai sai regulamentele promoțiilor si ale concursurilor pe care le organizează pe www. casa-ideala.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site si/sau pagina de Facebook. Promoțiile sunt aplicate Comenzilor care respecta integral regulile afișate pe site, in perioada de valabilitate clar menționata si in limita stocului disponibil. www. casa-ideala.ro nu garantează disponibilitatea pe stoc a produselor pentru întreaga perioada de promoție si poate retrage promoția fără o notificare prealabila.
12.2 Întreruperea campaniei promoționale
In cazul unei campanii promoționale organizate de www. casa-ideala.ro, acesta, in calitate de Organizator își rezerva dreptul de a întrerupe Campania promoțională oricând pe parcursul desfășurării acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzătoare (afișare pe site, pagina de Facebook etc.).
Organizatorul își rezerva dreptul de a modifica oricare dintre condițiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfășurării campaniei, din motive întemeiate, dar nu înainte de a anunța publicul despre aceste modificări.
12.3 Vouchere / cupoane / coduri promotionale
12.3.1 Prevederi generale
Voucher = cod promotional, cupon promotional.
Fiecare voucher este identificat printr-un cod de voucher si are diverse cerințe pentru a fi valid si aplicabil. Va rugam sa verificați cu atenție toate detaliile si informațiile de pe voucher astfel încât discountul sa va poată fi acordat.
Valoarea fiecărui voucher este specificata pe acesta.
Taxele de transport si manipulare se aplica oricărui produs achiziționat, indiferent de valoare, daca in promoții, regulamente etc nu se prevede altfel. Astfel, daca un voucher impune o anumita valoare minima de achiziție a unor produse, taxele de transport, manipulare etc se aplica de asemenea si acestor produse. Un voucher nu se poate utiliza pentru a plati taxele, tarifele de livrare, manipulare sau alte servicii, cu excepția cazului in care se convine altfel.
Orice articol, indiferent de promoție va avea o valoare minima, nu poate comercializa produse cu valoare zero.
Clientul va achita impozitul la care este obligat prin lege in funcție de promoție.
Voucherele sunt valabile numai daca sunt folosite pe site-ul www. casa-ideala.ro.
Voucherele nu sunt destinate revânzării si nu pot fi convertite in bani.
Voucherele nu pot fi înlocuite in cazul in care sunt pierdute, furate sau distruse.
Toate prevederile referitoare la frauda, menționate pe site-ul www. casa-ideala.ro sunt pe deplin aplicabile in ceea ce privește fraudarea legata de vouchere, iar tentativa de frauda va fi adusa la cunoștința organelor abilitate.
12.3.2 Conditii de aplicare
Orice promoție la care se aplica vouchere de reducere se limitează la un singur voucher per persoana fizica sau persoana juridica (identificat ca si client / utilizator / user).
Fiecare voucher este limitat la o singura utilizare si are valabilitate pentru o perioada limitata de timp, astfel cum se va menționa in Termenii si condițiile aferente, in mailul de oferire a voucherului si in contul de utilizator secțiunea Cupoane si Credite, sau cum se menționează in fiecare promoție/oferta in parte. Casa-Ideala.ro își rezerva dreptul de a modifica sau anula aceste vouchere in orice moment, cu anunțarea prealabila a clienților.
Niciun voucher nu poate fi aplicat altor promoții/oferte cu excepția celor strict menționate in oferta respectiva.
In cazul in care produsele pentru care a fost acordat voucherul si pentru care clientul s-a calificat la acordarea promoției nu au fost achiziționate, voucherul nu poate fi aplicabil. De exemplu, voucherele acordate pentru anumite produse care ulterior sunt anulate/returnate de către client nu pot fi considerate valide, acestea având efecte numai ca reducere aplicata acelor produse efectiv plătite.
Voucherul se aplica numai produselor/categoriilor menționate in mod expres ca fiind eligibile in promoție. Produsele care sunt excluse din promoție sunt comunicate in Termeni si condiții sau in anumite regulamente sau oferte speciale.
Ofertele promoționale nu se pot cumula in aceeași comanda. Doar un singur voucher de reducere se poate folosi per comanda.
In cazul comenzilor care conțin mai multe produse, valoarea voucherului de reducere este alocata la valoarea totala a comenzii, excluzând taxele de transport, manipulare si alte servicii.
Orice voucher va fi valabil începând cu data aplicării acestuia ca reducere la comanda deja efectuata. Un voucher nu se poate aplica pe o comanda plasata in trecut.
12.3.3 Anulare, refuz, retur comanda
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher este anulata, respinsa sau returnata integral, clientului i se va returna integral suma plătită iar voucherul își va pierde valabilitatea si nu va putea fi reactivat.
In cazul in care o comanda la care s-a aplicat reducere prin voucher si conține mai multe produse este anulata, respinsa sau returnata parțial, discountul acordat prin aplicarea voucherului nu poate fi aplicat celorlalte produse ramase in comanda daca valoarea comenzii nu respecta condițiile ofertei/promoției. www. casa-ideala.ro nu va restitui valoarea alocata din voucher pentru produsele anulate, respinse sau returnate ce fac parte dintr-o comanda cu produse multiple. Clientului i se va restitui suma achitata de acesta pentru produse.
12.4 Campanii cu produs cadou
In cazul in care exista situații de frauda identificate, www. casa-ideala.ro își rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor in curs, de a anula comenzile fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.
De asemenea, daca o comanda la care s-a oferit produs cadou este respinsa sau returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Condițiile integrale de retur se pot găsi la punctul 13. Politica de retur.
- Politica de retur. Dreptul de retragere
13.1 Conditii generale
Comenzile cu livrare pe teritoriul României sunt eligibile pentru retur gratuit. In urma solicitării primite de la client, www. casa-ideala.ro va trimite curierul la adresa indicata de client pentru a ridica coletul de retur, iar clientul v-a trebui sa achite contravaloarea transportului de retur al produsului in ambalajul original, fără defecțiuni.
In caz de retragere din contract, clientul este obligat sa restituie produsele achiziționate in termen de maximum 15 zile de la data retragerii din contract.
13.1.1 Modalități si termene de returnare a produselor
Clientul se obliga sa notifice www. casa-ideala.ro intenția sa de a returna produsele achiziționate, prin e-mail la contact@casa-ideala.ro, in termen de maxim 15 de zile calendaristice de la primirea produselor. In caz contrar, www.casa-ideala.ro poate refuza coletul.
Informațiile necesare care trebuie furnizate către www.casa-ideala.ro pentru trimiterea curierului sunt următoarele:
- data expedierii coletului;
- numărul Comenzii;
- suma de returnat;
- adresa de unde curierul urmează să preia coletul de retur;
- modalitatea de plata dorita (datele contului bancar sau voucher de cumpărături echivalent cu suma produselor returnate).
La primirea informațiilor referitoare la intenția de retur a clientului, www.casa-ideala.ro efectuează o solicitare la curier si trimite curierul la adresa indicata in comunicarea clientului pentru a ridica coletul de returnat. Costurile de transport ale coletului/elor returnate intra in responsabilitatea clientului, acestea urmând a plăti curierul.
13.1.2. Condiții de returnare a produselor
In orice situație de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeași stare in care au fost trimise Clientului, in ambalajul original, cu etichetele intacte si împreuna cu toate documentele care l-au însoțit (factura, certificat de garanție etc.). Produsele returnate trebuie sa fie in aceeași condiție ca la primire: fără defecte (cu excepția viciilor ascunse si exceptând defectele deja semnalate de Client in corespondenta cu www.casa-ideala.ro).
Returnarea produselor
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
1.CLIENTUL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT, in urmatoarele situatii:
- 1.1 Produsul care nu este conform cu specificatiile de pe site
- 1.2 Coletele ce prezinta deteriorari severe
- 1.3. Produsele ce au fost livrate gresit
- 1.4. Produsele care au caracteristici comandate eronat
- 1.5. Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.U.G. 34/2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse din siteuri, folosind https://www.casa-ideala.ro/formular-de-retur/ si/sau alte tehnici de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.U.G. 34/2014.
2.CLIENTUL este obligat sa notifice Tizoto, cu privire la intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor
3. CLIENTUL este obligat sa notifice Yalco Romania, intentia sa de a-i fi inlocuite produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor
4.CLIENTULUI care a notificat Tizoto conform art 2 / art 3, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate la Tizoto in maxim 14 zile calendaristice de la data expedierii notificarii, in caz contrar Tizoto considerand cererea nefondata/invalida.
5. CLIENTUL Tizoto nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT, si/sau nu poate pretinde oricare alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele scopuri sau situatii:
- 5.1. Inlocuirea produsului achizitionat cu un alt produs cu alte specificatii sau de un tip diferit
- 5.2. Cererea de returnare cauzata de oricare situatie prevazuta are data de expediere care depaseste perioada de 14 zile calendaristice prevazute
6. In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
7. In cazul inlocuirii produsului cu unul identic, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
8. In cazul in care CLIENTUL a returnat un produs in conformitate, iar Tizoto nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului.
9. Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.
10. In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre CLIENT.
11. Daca aveti probleme legate de o comanda, ce nu pot fi rezolvate prin Formularul de Retur, prin email sau cu persoana cu care discutati, puteti trimite un mail la adresa: comenzi@casa-ideala.ro.
12 Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
13 Produsele pe care CLIENTUL le returneaza trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-a primit.
14 Returul se face in ambalajul original, cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original si toate documentele cu care a fost livrat produsul. In cazul in care CLIENTUL a cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrea sa le returneze pe toate, trebuie sa se asigure ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlaltor produse se accepta doar daca sunt sigilate.
In cazul in care o comanda la care s-a oferit produs cadou este returnata integral, clientul este obligat sa returneze si produsul cadou in starea lui originala, nedeteriorata si nedesigilata. Condițiile campaniilor promoționale se pot citi la punctul 12. Campaniile Promoționale si mai specific punctul 12.4 Campanii cu produs cadou.
13.1.3 Retur DOA (Dead on arrival)
In eventualitatea in care produsul achiziționat este nefuncțional sau prezintă vicii de fabricație, acesta va fi înlocuit cu un produs funcțional, cu condiția notificării in scris in termen de 24 de ore de la primirea produsului.
13.2 Dreptul de retragere
In conformitate cu Ordonanța de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative, Clientul are următoarele drepturi si obligații referitoare la retragerea din contractul încheiat la distanta:
- Clientul are dreptul ca, înainte de expirarea perioadei de retragere, sa se retragă din contract, fără a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fără a suporta alte costuri decât cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile începând de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de Client.
- Clientul se obliga sa returneze doar acele produse care sunt in aceeași stare in care au fost livrate (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au însoțit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi, șocuri, urme de folosire excesiva si/sau intervenții neautorizate etc.
- www.casa-ideala.ro va rambursa Clientului contravaloarea produsului, într-un cont bancar specificat de Client, in maxim 14 zile lucrătoare de la data informării făcute de către Client către www.casa-ideala.ro in ceea ce privește decizia de retragere din contract.
- www.casa-ideala.ro va putea amâna rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vândut.
Conform legii sunt exceptate de la dreptul de retragere din Contract următoarele:
- contractele de prestări de servicii, după prestarea completa a serviciilor, daca executarea a început cu acordul prealabil expres al Clientului si după ce acesta a confirmat ca a luat cunoștință de faptul ca si va pierde dreptul la retragere după executarea completa a Contractului de către Vânzător;
- furnizarea de Bunuri si/sau servicii al căror preț depinde de fluctuațiile de pe piață financiara pe care Vânzătorul nu le poate controla si care pot avea loc pe parcursul perioadei de retragere;
- furnizarea de Bunuri confecționate după specificațiile prezentate de Cumpărător sau personalizate in mod clar;
- furnizarea de Bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente;
- contractele in cazul cărora Clientul a solicitat in mod special Vânzătorului sa se deplaseze la domiciliul sau pentru a efectua lucrări urgente de reparație sau de întreținere. Daca, cu ocazia unei astfel de vizite, Vânzătorul prestează alte servicii in afara celor solicitate in mod expres de Cumpărător sau furnizează alte Bunuri decât piesele de schimb indispensabile pentru executarea lucrărilor de întreținere sau de reparație, dreptul de retragere se aplica respectivelor Servicii sau Bunuri suplimentare; Aceste limitări se aplica conform OUG 34/2014 art. 16.
13.3 Exercitarea dreptului de retragere
In cazul in care Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, in cazul in care Comanda este achitata, www.casa-ideala.ro se obliga sa returneze suma in maxim 14 zile de la data informării de către Client in ceea ce privește deciziei sa de retragere din Contract. Suma va fi returnata după cum urmează:
– pentru Comenzile achitate cu card online ->prin restituire in contul din care a fost efectuata plata;
– pentru Comenzile achitate cu Op/Ramburs -> prin virament bancar;
– Clientul va informa www.casa-ideala.ro in ceea ce privește intenția sa de retragere din contract prin completarea formularului de returnare produs din contul de client.
14.Furnizorii
www.casa-ideala.ro are contracte de distribuție de mobilier si accesorii de gradina cu producători/importatori ai mărcilor prezente in site. Furnizorii garantează in privința deținerii tuturor drepturilor de vânzare pe teritoriul României, a calității produselor, a autenticității mărcilor. www.casa-ideala.ro are acceptul legal al furnizorilor sai de a publica pe site filme si imagini de prezentare, logo-uri si specificații ale produselor.
15.Limitarea Responsabilitatii
15.a Tizoto nu poate fi tinuta responsabila in fata nici unei persoane fizice sau juridice care foloseste sau se bazeaza pe continut.
15.b. Tizoto nu poate fi tinuta responsabila pentru orice fel de prejudiciu (direct, indirect, accidental sau nu /etc) ce rezulta din folosirea sau din incapacitatea de folosire a informatiei de tip continut prezentata sau nu pe site sau pentru orice tip de erori sau omisiuni in prezentarea continutului care pot conduce la orice fel pierderi.
15.c. In cazul in care un CLIENT / UTILIZATOR considera ca un Continut expediat, prin orice mijloc, de catre Tizoto, violeaza drepturile de autor sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii Tizoto, conform detaliile de contact , astfel incat Tizoto sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.
15.d. Tizoto nu garanteaza utilizatorului sau clientului acces pe site sau la serviciu si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica, partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert, orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al Tizoto
15.e. Tizoto nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.
15.f. Tizoto este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre UTILIZATOR sau CLIENT prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al Tizoto, atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube, de orice natura, de partea UTILIZATORULUI, CLIENTULUI si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.
15.g. Tizoto nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:
15.g.1.»serviciul va fi potrivit cerintelor clientului
15.g.2.»serviciul va fi neintrerupt, sigur sau fara erori de orice fel
15.g.3.»produsele/serviciile obtinute gratis sau contra-cost, prin intermediul serviciului, vor corespunde cerintelor sau asteptarilor clientului
15.h. Operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau utilizator si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.
16.Forta majora
Niciuna dintre parțile contractuale nu poate fi trasa la răspundere pentru neexecutarea (totala/parțial)a sau executarea cu întârziere a obligațiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forță majora. Parțile își vor aduce la cunoștință de îndată cazul de forță majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitării consecințelor evenimentului.
Daca in termen de 15 zile evenimentul de forță majora nu încetează, părțile au dreptul de a denunța unilateral contractul fără pretinderea de daune-interese.
Forța majora va fi probata conform legii.
- Soluționarea conflictelor. Legea aplicabila
Contractul va fi guvernat si interpretat in conformitate cu legea romana. Orice conflict apărut intre www.casa-ideala.ro si Clienți va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, prima cale de soluționare este medierea, in condițiile legii, iar daca aceasta eșuează se apelează la instantele românești competente de la domiciliul Vânzătorului.
- Frauda
Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira după o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promoții sau oferte, sau orice comportament fraudulos in măsură sa afecteze bunul mers al campaniilor, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului www.casa-ideala.ro își rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promoțiilor sau ofertelor in curs, de a anula contul fără preaviz, înștiințare, alte formalități sau despăgubiri.
Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fără a se limita la: accesarea datelor Clienților www.casa-ideala.ro, alterarea conținutului site-ului, încercarea de afectare a performantelor serverelor www.casa-ideala.ro, deturnarea conținutului livrărilor către terți etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.
- Dispoziții finale
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.
Tizoto SRL www.casa-ideala.ro.