Politica de Retur
Termenul de solutionarea a retururilor este de 1-15 zile de la primirea returului.
Mențiunile cu privire la eventualele probleme privind integritatea / conținutul unor colete se fac in momentul livrării pe AWB sau se întocmește un proces verbal de constatare si se refuza primirea si plata coletului. Orice reclamații ulterioare, cu privire la aceste aspecte, sunt nule.
Produsele se livrează pana la tine acasă, la ușa, in curte sau in locația unde dorești sa le primești. Doar daca drumul pana la tine acasă nu permite accesul cu mașina va trebui sa mergi sa le ridici de la cea mai apropiata unitate a curierului.
CONDITII DE RETUR
IMPORTANT!
Cererea de retur este acceptata doar daca comerciantul SC TIZOTO SRL numit în continuare Casa-Ideala este NOTIFICAT în scris cu referire la un numar de comanda eligibil. O comanda devine eligibila pentru retur doar daca se afla in perioada de 14 zile de la livrare. La expirarea termenului, cererea de retur nu mai poate fi initiata.
Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit: in ambalajul original avand toate elementele de protectie a produsului, infoliat pentru protejarea ambalajului pe timpul transportului, insotit de etichetele initiale, intacte, certificatul de garantie in original, daca a fost emis de producator/ distribuitor si toate documentele cu care v-au fost livrate. Nu vor fi acceptate la returnare produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvs. : au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu se accepta returul produselor care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Atat produsele sigilate cat si cele nesigilate se pot returna doar daca nu au fost folosite.
Returul produselor care au facut obiectul unei promotii cu produs cadou este acceptat doar daca se returneaza si cadoul primit. Returul in acest caz este valabil numai daca produsul prezinta defectiuni de fabricatie si nu acceptati solutia inlocuirii produsului defect.
Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
In cazul stornarii comenzilor, costul de transport pentru livrare si retur va fi retinut din valoarea produsului returnat.
Va rugam sa verificati integritatea coletelor in prezenta curierului
Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati receptia lor. Pentru dovezi, coletul va fi fotografiat si se va intocmi un proces verbal, impreuna cu reprezentantul firmei de curierat in care sa fie mentionata starea coletului din momentul livrarii. Riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat integral in momentul in care intrati in posesia fizica a produsului. Orice reclamatie ulterioara nu va fi luata in considerare. In cazul in care se utilizeaza un transportator insarcinat de catre consumator, riscul este transferat in momentul livrarii produselor catre transportator
Adresa de destinație pentru coletele retur este:Str. Republicii nr 7, Salonta, Bihor.
Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea:
Solicitare telefonica de retur la numarul 0769625396 , in urma careia veti primi un numar de retur (Numar RMA) si instructiuni suplimentare, daca este cazul.
SAU prin completarea formularului de retur.