Licitații SEAP

Orice autoritate sau institutie publica, atunci cand doreste sa achizitioneze diverse bunuri mobile sau servicii, are obligatia, conform legislatiei in vigoare, sa foloseasca platforma electronica SEAP, care e controlata si reglementata de catre Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei (AADR).

Categoriile de produse pe care le comercializam sunt:

Complexe si accesorii joaca
Mobilier scolar, gradinite,
Casute-Magazii de gradina , solutii depozitare de interior si exterior, rafturi, dulapuri
Mobilier gradina
Articole joaca pentru copii
Articole depozitare
Sezlonguri
Ghivece
Banci de parcuri
Pergole

Autoritatile sau institutiile care doresc achizitionarea produselor noastre, prin intermediul platformei SEAP, vor avea indatorirea de a achita produsele inainte ca acestea sa fie livrate.

Cum se achizitioneaza produsele?

Plasati comanda pe website-ul, www.casa-ideala.ro, acestea insemnand: alegerea produselor, adaugarea acestora in cos iar la final, in sectiunea de “Nota” a comenzii, se va specifica intentia de a achizitiona produsele prin platforma SEAP.
In scurt timp dupa plasarea comenzii, va vom contacta telefonic pentru confirmare comenzii si pentru a va oferi detaliile despre plata si livrare.
Dupa confirmarea telefonica, produsele alese vor fi incarcate in platforma SEAP, iar procesul de achizitie publica poate demara.
Va vom informa telefonic cand incarcarea acestora a fost finalizata, putand ulterior incepe procesul de achizitie.
Dupa incheiarea procesului de achizitie vom emite factura fiscala pentru a putea face plata, urmand ca dupa aceea sa revenim telefonic pentru a va informa in legatura cu livrarea.
Pentru intrebari si asistenta va rugam sa ne contactati la:

Telefon: 0769625396

Email: contact@casa-ideala.ro